DIT IS HET ALWEER! - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu DIT IS HET ALWEER! - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu

DIT IS HET ALWEER!

Door: Yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

09 Januari 2012 | Kenia, Thika

Shit, zeg, ik heb totaal geen tijd gehad om al mijn verslagen te schrijven. Maar deze komen er zeker nog aan, ook al is het dan vanuit Nederland geschreven. Ik heb zooooooooooooooooveeel te vertellen!! Er is zoveel gebeurd! Met de politie, met de ex-werkers, met kinderen die weggestuurd zijn, met Wilson (alhoewel ik natuurlijk het een en ander hierover lekker voor mezelf hou... hihihih), met projectvoorstellen en offertes, met het normale leventje, met alles wat je hier ziet en weet ik veel wat allemaal. Pffff, ik ben helemaal uitgeput! Pffff. Nu verlang ik naar een luxe resort waar ik lekker verwend wordt en waar niemand met mij wil praten over een project hier of daar en ook waar niemand wil pratn over de problemen die er in zijn of haar leven zijn. Lekker niets doen, daaar verlang ik nu naar! Ook met CRC zelf is er erg veel gebeurd wat heel wat voeten in de aarde heeft en wat de deuren ook geopend heeft voor andere plannen met de Kumbatio.

Op dit moment heb ik nog maar 14 uur en dan ga ik richtin het vliegveld. Ik baal er enorm van! Alles is goed gegaan, ook zeker met Wilson. Het is een schatje... mijn schatje!

Nou, jongens, dit is dus niet het laatste reisverslag, want het vervolg komt er in geuren en kleuren aan als proef van mijn eerste boek natuurlijk! (en later de film, he!)

Ik zie jullie in Nederland... onvoorstelbaar.... echt geen zin in, maar ja... en dan straks het afscheid.... pffff, dat wordt een heel zwaar afscheid...

We moeten nu echt gaan!!

Tot gauw en Kumbatio-bestuur en vrijwilligers: jullie zullen de verhalen ook live horen natuurlijk!! We gaan er wat van maken!!

Tuonane karibu katika Uholanzi baridi!!

Dikke kus, Yvette en... Wilson!

• 09 Januari 2012 - 13:10

Brigitte:

Hopelijk voel je je lichamelijk weer wat beter... Zometeen kan je even lekker nietsdoen in het vliegtuig. Geniet van de voorlopig weer laatste uurtjes in Kenia en met je schatje!
    x

ps wanneer komt hij naar NL;-)?

• 09 Januari 2012 - 15:20

Babette:

Yvetje, groetjes aan Wilson.
    Snap dat je geen zin hebt om terug te gaan, had je vorige keer ook niet.

Liefs
    Babette

• 10 Januari 2012 - 20:33

Sandra:

hoi:) wat een verhalen weer zeg! Ik ben heel benieuwd hoe ze aflopen. Kan me voorstellen dat het afscheid zwaar was. Gr sandra