Vlak voor vertrek - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu Vlak voor vertrek - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu

Vlak voor vertrek

Door: Yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

03 Juli 2012 | Kenia, Thika

Hierbij alleen even het bericht vlak voor vertrek: het weeshuis is gevonden!!! Het was huis nummer 7 en het is een perfect huis om meteen mee te beginnen! Zaken zijn afgerond en straks in Nederland kunnen we het uitwerken. Per augustus hebben we de kinderen en werkers! YES!!!!!!

Ik hou het heeeeeeeeeeeeel kort nu, want over 12,5 uur staat de taxi vannacht voor de deur om me naar het vliegveld te brengen. Helaas wederom deze keer heb ik maar de helft van mijn verhalen kunnen vertellen en zal ik de tweede helft in Nederland schrijven. Deze keer wat sneller dan de vorige keer :-)

Het was een hele andere ervaring dan de vorige 4 keer. Het was niet makkelijik allemaal... Ik heb veel geleerd over Kenia en ook hoe te handelen in bepaalde omstandigheden waar ik in terecht ben gekomen. Een mens blijft leren, zag ik maar zeggen....

De laatste 5 dagen waren een stuk prettiger dan alle weken daarvoor. Dus ik ga nu met gemengde gevoelens terug naar huis. Het is prima dat ik terugga om alles eens even goed op een rijtje te zetten en me te focussen op Kumbatio. Eindelijk!!!

Daarnaast omdat ik eindelijk nu weer een lekker in mijn vel zit hier, is het ook weer jammer dat ik terug moet.... maarrrrrrrrrr.... over een half jaartje ben ik er weer met alle kennis die ik in deze weken heb opgedaan en de kennis die ik aankomend half jaar zal opdoen. Er is werk aan de winkel!!!

Kwaheri na tuonane!
Yvette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvette

Hoi! Hartstikke leuk dat je er weer bent! Met jou wil ik graag mijn reisverhalen delen, dus lees ze! En schroom niet om iets terug te schrijven. En mocht je me iets privé willen vertellen, mail me dan: yvettekuh@yahoo.com Als je geld wil doneren ten tijde van mijn aanwezigheid in Kenia voor het nieuwe weeshuis, dan kan dat op rekeningnummer: 46.04.05.527 t.n.v. Y.C. Boltze te 's-Hertogenbosch Wanneer ik er niet ben, kan dat via onze Stichting Kumbatio Nederland. Zie www.kumbatio.org! Tuonane! Yvette

Actief sinds 05 Okt. 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 172490

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 28 April 2014

Heerlijk weer naar mijn 'thuis', Kiota in Kenia!

02 September 2013 - 02 Oktober 2013

Voor de 7de keer naar mijn andere leven, Kenia!

01 Januari 2013 - 31 Januari 2013

Nieuwe mijlpaal: Karibu Kiota!

07 Juni 2012 - 04 Juli 2012

Eindelijk ook ontspannen binnen Kenia?

10 December 2011 - 10 Januari 2012

Meer ontdekkingsavonturen in Kenia

10 Mei 2011 - 04 Juni 2011

CRC & Kumbatio... de uitdaging!

21 Mei 2010 - 18 Juni 2010

Yvetteke en het weerzien van CRC en 'mijn' Masai

14 November 2009 - 12 December 2009

Weeshuis Thika en andere avonturen

Landen bezocht: