Vlak voor vertrek - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu Vlak voor vertrek - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu

Vlak voor vertrek

Door: Yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

03 Juli 2012 | Kenia, Thika

Hierbij alleen even het bericht vlak voor vertrek: het weeshuis is gevonden!!! Het was huis nummer 7 en het is een perfect huis om meteen mee te beginnen! Zaken zijn afgerond en straks in Nederland kunnen we het uitwerken. Per augustus hebben we de kinderen en werkers! YES!!!!!!

Ik hou het heeeeeeeeeeeeel kort nu, want over 12,5 uur staat de taxi vannacht voor de deur om me naar het vliegveld te brengen. Helaas wederom deze keer heb ik maar de helft van mijn verhalen kunnen vertellen en zal ik de tweede helft in Nederland schrijven. Deze keer wat sneller dan de vorige keer :-)

Het was een hele andere ervaring dan de vorige 4 keer. Het was niet makkelijik allemaal... Ik heb veel geleerd over Kenia en ook hoe te handelen in bepaalde omstandigheden waar ik in terecht ben gekomen. Een mens blijft leren, zag ik maar zeggen....

De laatste 5 dagen waren een stuk prettiger dan alle weken daarvoor. Dus ik ga nu met gemengde gevoelens terug naar huis. Het is prima dat ik terugga om alles eens even goed op een rijtje te zetten en me te focussen op Kumbatio. Eindelijk!!!

Daarnaast omdat ik eindelijk nu weer een lekker in mijn vel zit hier, is het ook weer jammer dat ik terug moet.... maarrrrrrrrrr.... over een half jaartje ben ik er weer met alle kennis die ik in deze weken heb opgedaan en de kennis die ik aankomend half jaar zal opdoen. Er is werk aan de winkel!!!

Kwaheri na tuonane!
Yvette