Voorwoord - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu Voorwoord - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu

Voorwoord

Door: Yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

04 Juni 2012 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Nog 3 dagen en dan vertrek ik weer naar Kenia. De vijfde keer in 2,5 jaar... Wat is er veel gebeurd in die tussentijd! Nooit verwacht dat ik in mijn uppie naar Afrika zou gaan en nu lijkt het erop alsof ik daar helemaal thuis ben!

Deze keer ga ik erheen om zaken betreffende het nieuwe weeshuis te regelen, Peninah van straat zien te houden en lekker een weekje weg met Wilson. Ontspannen komt er hier niet van en daar in Kenia is het ook steeds maar weer regelen, regelen, regelen. Tijd voor ontspanning! Waar? Daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik heb drie opties: de Indische Oceaan, Lake Victoria of Mount Kenya. Wilson mag kiezen. Het "mijn krijger" is er wel een beetje vanaf, hij is nu gewoon "mijn schatje"!

Ik doe mijn best deze keer wel alles vanuit Kenia te schrijven, dat boeit toch wat meer. Ook probeer ik mijn verhalen misschien wat korter te schrijven. Bijvoorbeeld 3 bladzijden in plaats van vier! Hahahahaha! Ik kijk wel, ik probeer me te richten op de meest bijzondere dingen van de dagen die ik daar meemaak.

Nou, ik ga me verder voorbereiden en ik weet in elk geval dat ik van dit oktoberweer in juni in een heerlijk zomerweertje terecht kom!

Houdoe!
Groetjes, Yvette

  • 04 Juni 2012 - 19:57

    Mariette:

    Goede reis en geniet er van en van elkaar!
    Ik ga je verhalen weer volgen!
    Dikke knuffel voor whoepie en spinner!

  • 04 Juni 2012 - 21:08

    Marion Heinrichs:

    Hallo Yvette,

    O wat heerlijk voor je dat je alweer naar Kenia gaat.
    Ik wens je een hele fijne reis (zonder stress) en een supertijd
    daar. Ik lees al jeberichten wel.

    Groetjes van een mzungu!!

  • 05 Juni 2012 - 08:04

    Vera:

    Heel veel succes, energie (te over!!), én plezier! Take care!
    Groetjes, Vera

  • 05 Juni 2012 - 10:11

    Diana:

    Hey Yvette,

    Geniet ervan in Kenia met alle mensen die je lief zijn.
    Wil je heel veel groetjes doen aan iedereen.
    Hoe lang blijf je weg?

    groetjes Diana.

  • 05 Juni 2012 - 21:28

    Yvette Boltze:

    Ik blijf 4 weken weg!

  • 06 Juni 2012 - 19:00

    Noud Theijssen:

    Hoi Yvette,
    Ondanks de hoeveelheid drank, is het je toch gelukt de goede website op te schrijven.
    Vanuit het Vughtse wens ik je de komende 4 weken heel veel plezier met je "schatje" in Kenia.

    Groetjes,
    Noud


  • 08 Juni 2012 - 11:55

    Anjo Verstegen:

    het meid
    Heel veel plezier
    gr Anjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvette

Hoi! Hartstikke leuk dat je er weer bent! Met jou wil ik graag mijn reisverhalen delen, dus lees ze! En schroom niet om iets terug te schrijven. En mocht je me iets privé willen vertellen, mail me dan: yvettekuh@yahoo.com Als je geld wil doneren ten tijde van mijn aanwezigheid in Kenia voor het nieuwe weeshuis, dan kan dat op rekeningnummer: 46.04.05.527 t.n.v. Y.C. Boltze te 's-Hertogenbosch Wanneer ik er niet ben, kan dat via onze Stichting Kumbatio Nederland. Zie www.kumbatio.org! Tuonane! Yvette

Actief sinds 05 Okt. 2009
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 172477

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 28 April 2014

Heerlijk weer naar mijn 'thuis', Kiota in Kenia!

02 September 2013 - 02 Oktober 2013

Voor de 7de keer naar mijn andere leven, Kenia!

01 Januari 2013 - 31 Januari 2013

Nieuwe mijlpaal: Karibu Kiota!

07 Juni 2012 - 04 Juli 2012

Eindelijk ook ontspannen binnen Kenia?

10 December 2011 - 10 Januari 2012

Meer ontdekkingsavonturen in Kenia

10 Mei 2011 - 04 Juni 2011

CRC & Kumbatio... de uitdaging!

21 Mei 2010 - 18 Juni 2010

Yvetteke en het weerzien van CRC en 'mijn' Masai

14 November 2009 - 12 December 2009

Weeshuis Thika en andere avonturen

Landen bezocht: