Verslag 5: En toen pakte hij mijn hand vast.... - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu Verslag 5: En toen pakte hij mijn hand vast.... - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu

Verslag 5: En toen pakte hij mijn hand vast....

Door: Yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

30 Mei 2011 | Kenia, Thika

...jaja, nu zouden jullie wel willen weten wie dat deed en waar en hoe. Helaas, nog even wachten! Ik ben net terug van een week doorbrengen met mijn twee Masai-vrienden... Ik moet nu gauw door naar CRC, want het is zo donker. Ik wilde alleen laten weten dat het erg goed met me gaat, dat ik een mega-avontuur heb meegemaakt en dat ik NIET terug wil naar Nederland!!!

Hoe, wat en waarom... I will keep you posted!!

Groetjes vanuit Thika!
P.S. Ik heb enkele foto's van de afgelopen dagen geplaatst...

  • 30 Mei 2011 - 15:27

    Yvette Boltze:

    Aan Jannie: ik hoop deze week alsnog Peninah te zien. Ze is ook weggelopen sinds vorige week, omdat ze heeft gemerkt dat we bezig zijn om iets voor haar te regelen. Dorcas hebben we al proberen te vinden, maar is onvindbaar. Ik ben echter bijna een week weggeweest, dus wie weet zijn er wat veranderingen.

    Aan Andre: ik had het inderdaad van een vriend ook al gehoord. Maar it wasn't me!

  • 30 Mei 2011 - 18:11

    Paps:

    Super Yvette, als ik jonger was zou ik wellicht ook naar Afrika zijn gegaan.Je bent daar inderdaad één met de natuur, iets wat je hier helemaal niet meer hebt.
    Als je daar je geluk denkt te vinden moet je gewoon blijven en hier de heleboel opdoeken. Je hebt daar alles wat je hier niet hebt, maar wat je hier wel hebt, heb je daar niet. Mind you?

    So long,
    paps.

  • 30 Mei 2011 - 18:16

    Mayke:

    en toen...vroeg die prachtige krijger of je samen met hem oud wilde worden en nog veeeeel meer....

    VERHALEN DUS!!! Yvetteke!!

    KUZZZZZZZZZZZZZZ en verder gaan met genieten voor zolang het duurt!

  • 30 Mei 2011 - 20:27

    Josette:

    Ja, ja ... je houdt de spanning er goed in hoor. Elke keer beloof je hele verhalen maar er komt niets. Ga ik er weer lekker voor zitten met een kopje koffie en dan is het maar een half A4-tje. Dat zijn we niet gewend van je Yvette! Je hebt groot gelijk hoor. Geniet maar van je laatste dagen daar. Die verhalen komen nog wel. Wanneer kom je ook alweer terug ... of kom je niet meer terug?

    Groetjes,
    Josette

  • 31 Mei 2011 - 18:09

    Mariette:

    wewe ni katika upendo???????????????????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvette

Hoi! Hartstikke leuk dat je er weer bent! Met jou wil ik graag mijn reisverhalen delen, dus lees ze! En schroom niet om iets terug te schrijven. En mocht je me iets privé willen vertellen, mail me dan: yvettekuh@yahoo.com Als je geld wil doneren ten tijde van mijn aanwezigheid in Kenia voor het nieuwe weeshuis, dan kan dat op rekeningnummer: 46.04.05.527 t.n.v. Y.C. Boltze te 's-Hertogenbosch Wanneer ik er niet ben, kan dat via onze Stichting Kumbatio Nederland. Zie www.kumbatio.org! Tuonane! Yvette

Actief sinds 05 Okt. 2009
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 172442

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 28 April 2014

Heerlijk weer naar mijn 'thuis', Kiota in Kenia!

02 September 2013 - 02 Oktober 2013

Voor de 7de keer naar mijn andere leven, Kenia!

01 Januari 2013 - 31 Januari 2013

Nieuwe mijlpaal: Karibu Kiota!

07 Juni 2012 - 04 Juli 2012

Eindelijk ook ontspannen binnen Kenia?

10 December 2011 - 10 Januari 2012

Meer ontdekkingsavonturen in Kenia

10 Mei 2011 - 04 Juni 2011

CRC & Kumbatio... de uitdaging!

21 Mei 2010 - 18 Juni 2010

Yvetteke en het weerzien van CRC en 'mijn' Masai

14 November 2009 - 12 December 2009

Weeshuis Thika en andere avonturen

Landen bezocht: