Vertrek! - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu Vertrek! - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu

Vertrek!

Door: Yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

01 Januari 2013 | Kenia, Thika

1 januari 2013!

DE BESTE WENSEN ALLEMAAL!!!

Daar ga ik bijna! Over een uurtje start mijn reis richting Thika te Kenia! Natuurlijk ben ik weer tot op het laatste moment bezig met van alles en nog wat, maar goed, ik ben er klaar voor...
Ik heb 4 tassen bij me! Mijn grote rugzak, mijn grote weekendtas, mijn kleine rugzak en een plastic tas. Hoe ik dadelijk met de trein van 's-Hertogenbosch naar Roosendaal, van Roosendaal naar Antwerpen en van Antwerpen naar Schiphol kom, weet ik niet... Ik ga de hulpvaardigheid van de gemiddelde Nederlander maar eens testen, want alleen gaat dit niet lukken.... Pffff....

Wordt vervolgd in Thika!

• 01 Januari 2013 - 12:53

Maartje:

Hi pakezeltje,

Jij ook de beste wensen voor 2013! Hopelijk lukt het je om veilig en met alle bagage in Thika te komen. Leuk dat we via dit medium van jouw avonturen op de hoogte kunnen blijven. Zodra je terug bent hoor ik de verhalen graag een keer live onder het genot van een kop thee.

Knuffels,
    Maartje

• 01 Januari 2013 - 13:14

Rob:

Ha Yvonne,

Een gelukkig en gezond 2013! Dat dit een goeie start mag worden. Gaat dat nou wel lukken met je vervoer naar Schiphol (en moet je helemaal via Antwerpen...?) Klinkt super spannend, beetje op z'n Afrikaans zoals je het doet maar je zult er vast iets op bedenken.
    Kijk met nieuwsgierigheid uit naar je volgende berichten. Veel succes én plezier daar!!

X Rob

• 01 Januari 2013 - 13:35

Monique:

Hey Yvette,

De aller, aller beste wensen!!! Goede reis en dat deze goede start een voorbode mag zijn voor de rest van het jaar!!! Doe Cris en alle kindjes de groeten van mij en tot snel.

Lieve groeten van Monique.

• 01 Januari 2013 - 13:54

Mariette:

Hoi Yvette,

Heel veel geluk en liefde dit jaar!! Goede reis en heel veel plezier daar met je ventje en de kindjes!!
    Succes met het nieuwe kinderhuis.

Groetjes van je ouwe buuf!

• 01 Januari 2013 - 14:20

Cor:

Hoi Yvetje,
    Een heel mooi en gezond 2013 voor jou met veel geluk !!
    Maak er weer een mooie reis van, naar de 'kiendjes' die jouw hulp hard nodig hebben.
    dikke knuffel Cor

• 01 Januari 2013 - 15:15

Jannie:

Happy New Year!!! Goede reis naar Thika, over een paar weken volg ik j, tot wanneer ben je er?
    Wie weet, zie ik je daar, tot ziens, Jannie

• 01 Januari 2013 - 16:02

Diana:

Hey Yvette,

Voor jou ook de allerbeste wensen, dat het een mooi jaar mag worden.
    Hele goede reis naar Thika en ik hoop dat deze reis je zal brengen wat je ervan verwacht.
    Doe alle bekende daar maar de groeten.
    Geniet ervan.

groetjes Diana.

• 01 Januari 2013 - 21:22

Marjon Visscher:

Misschien zien we elkaar in Thika,wij vertrekken morgenochtend voor 3 weken.
    groet Rein en Marjon.

• 03 Januari 2013 - 16:38

Anneloes:

Veel plezier Yvette!! Ben benieuwd naar alle verhalen!
    Liefs uit Groningen

• 04 Januari 2013 - 15:26

Charlotte:

Hallo Yvette,

Ik ga 5 februari ook naar Thika! Wat leuk nog een Nederlander. Voor hoelang ga jij? Ik ga voor 4,5 maand bij het weeshuis Shade helpen.

Groetjes,

Charlotte

• 06 Januari 2013 - 22:32

Teddy:

jinsi hali ya hewa ni kama katika Kenya? Je, kuna pia ni fireworks stoke?

• 06 Januari 2013 - 22:42

Teddy:

Nashangaa jinsi ilivyo na mabadiliko ya hali katika Kenia.Houd kwamba hata taarifa.

salamu,

Dad

• 16 Januari 2013 - 13:55

Yvette,
    tumekuwa njia ya kura.
    Kama wewe kwenda Masai Mara, kugeuka kamera yako lakini tayari. Ni hifadhi kubwa sana.
    Ambao ni wageni wengine ambao pia kazi.
    Wewe kukaa pale angalau kuwa nzuri, hapa ni theluji.
    Wakati wewe kuja nyuma uko katikati ya majira ya baridi.

Dad