3.0 Foto's! - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu 3.0 Foto's! - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu

3.0 Foto's!

Door: Yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

17 December 2011 | Kenia, Thika

Goedemiddag! Het is bijna 13.00u en ik loop zo'n 3 uur achter in mijn planning. Maar gelukkig is dat de cultuur hier! Pole-pole, alles rustig aan, geen haast. Maar ik neem nu even niet de tijd om uitgebreid mijn reisverslag van de week te schrijven, want dan kom ik echt met mijn plannen in de knoop. Ik ben nu afscheid aan het nemen van het weeshuis Watato Wenye Nguvu en ga zo even een bezoekje brengen aan CRC. Dan gauw naar Thika Town om geld te pinnen en dan heb ik afgesproken met wat vrienden. Volgens mij is het een familie-bijeenkomst en ik weet al wat de plannen zijn... Maar goed, ik wil er wel even een uur voor uittrekken.

In elk geval nu even een paar foto's alvast, want ik heb hier snelle internet verbinding!

Het verslag hoop ik dan morgen te schrijven over alles wat ik heb meegemaakt van maandag tot vandaag... Dus.... stay tuned!!

Kwaheri!!
Yvette X

• 17 December 2011 - 10:08

Noortje:

HE Yvette

Leuk om weer je verhalen te lezen en te horen dat je straks naar CRC gaat.
    Geef alle kids een knuffel van me. En als je foto's van de kinderen maakt ........dan willen we ze natuurlijk graag zien.

veel plezier.
    gr Noortje

• 17 December 2011 - 11:33

Babette:

He Yvetje,

Leuk om weer wat foto's te zien! Hoe gaat alles tussen jou en Wilson? Is het weer leuk? Ik ga je verslagen weer bijhouden.

X
    Babette

• 17 December 2011 - 11:45

Jannie:

Yvette, doe heel veel liefs aan de kinderen van CRC en WATOTO. Geniet van Kenia en alle moois daar.

• 17 December 2011 - 12:41

Adger:

Kijk je uit op die brommer, want je standaard staat nog uit :-) Of was dit alleen voor de foto wahahaha

• 19 December 2011 - 15:33

Andre:

Yvetteke.......leuk om te lezen dat jouw planning het daar heel goed doet! hahahahaa
    mooie foto's hoor. Heel veel liefde en zalige dagen gewenst......

• 28 December 2011 - 11:58

Stefan DVM :

YVETTEKE !

Zo te zien gaat alles helemaal goed daar!
    Kan pole pole ook hier geintroduceerd worden trouwens?

Nog heel veel plezier en succes toegewenst namens de gehele servicedesk natuurlijk!

Groetjes stefan

• 28 December 2011 - 11:58

Stefan DVM:

En een fijne jaarwisseling natuurlijk !