Tussen de bedrijven door - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu Tussen de bedrijven door - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu

Tussen de bedrijven door

Door: Yvette!

Blijf op de hoogte en volg Yvette

16 Mei 2011 | Kenia, Thika

Hoi allemaal!

Ik zit in het internetcafe tussen de bedrijven door van het afbetalen van schulden. Ik hoop later na de lunch met Nelson en Joseph wat meer tijd te hebben.
Even wat puntjes dan van mijn aankomende reisverslag:

- netbook is handig, maar stiekem kost het veel geld aan netwerkkosten
- alles gaat heel soepel qua zaken doen met elkaar
- mijn schatje Edward heeft malaria
- pasfoto's
- gesprek met man van 80 jaar in matatu
- lunch Cascades
- gesprek over Peninah en Anton
- 4 uur karate
- avondeten met Nelson
- onaangename verrassing van iemand die op haar geld wacht
- kampvuur
- bezoek van familie van Beaty, een van onze bestuursleden
- boardmeeting + tips vrijwilligers
- schrijnend gesprek met David-21 jaar
- afbetalen schulden
- beeldvorming

Even nog wat reacties:
Dinesh: ja, maandag begin ik in Rhoon...
Josette: je zult het niet geloven, maar ik ben het gewoon vergeten!! Maar het kan alsnog...
Margo: ik zal het vragen aan Nelson. Goed dat je me eraan helpt herinneren!
Mayke: het voelt inderdaad weer helemaal goed om hier te zijn!

Jullie lezen het gauw weer!
Kus, Yvette




  • 16 Mei 2011 - 10:24

    Josette:

    Hoi Yvette,
    Mijn zwager Harry werd vorige week 60 jaar. Als verjaardagcadeau wilde hij graag dat iedereen een gift aan een goed doel deed. Dan raad je al welk doel ik heb gekozen he!
    Ook mijn moeder heeft een gift gedaan.
    Zou je je reisverslagen ook naar mijn zwager kunnen sturen? Hij is wel geinteresseerd in de stichting. Het mailadres is: harry@aurora-kaas.com

    Groetjes,
    Josette

  • 16 Mei 2011 - 10:27

    Yvette Boltze:

    Hoi Josette!
    Ik zit nog achter de computer, dus ik zet zijn mailadres in de mailinglijst! Wat super weer, zeg!!

    Groetjes,
    Yvette

  • 16 Mei 2011 - 16:10

    Babette:

    He Yvetteke,

    Hebben we weer niks afgesproken voordat je weg ging :-( Wat zijn we toch altijd slecht daarin, haha
    Anyway, ga je weer volgen de komende weken en daarna spreken we ECHT af om eens naar de Verkadefabriek te gaan :-) Wij zijn net terug van onze vakantie in Spanje, Andalusie, was wel even lekker ontspannen na alle "sores" van de afgelopen tijd.

    Liefs
    Babette

  • 16 Mei 2011 - 16:53

    Mayke:

    ik zie de updates wel weer verschijnen...word getriggerd door: onaangename verrassingen......schrijnend gesprek.......je schatje Edward met malaria....(je gaat hopelijk toch wel zorgen voor medicijnen voor hem als je kunt?) en meer....
    Dus lieve schat...als je weer stroom/geld/energie hebt lees ik graag je uitgebreide verslag.

    Voor nu een dikke kus en knuffel uit een inmiddels afgekoeld Nederland, Mayke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvette

Hoi! Hartstikke leuk dat je er weer bent! Met jou wil ik graag mijn reisverhalen delen, dus lees ze! En schroom niet om iets terug te schrijven. En mocht je me iets privé willen vertellen, mail me dan: yvettekuh@yahoo.com Als je geld wil doneren ten tijde van mijn aanwezigheid in Kenia voor het nieuwe weeshuis, dan kan dat op rekeningnummer: 46.04.05.527 t.n.v. Y.C. Boltze te 's-Hertogenbosch Wanneer ik er niet ben, kan dat via onze Stichting Kumbatio Nederland. Zie www.kumbatio.org! Tuonane! Yvette

Actief sinds 05 Okt. 2009
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 172249

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 28 April 2014

Heerlijk weer naar mijn 'thuis', Kiota in Kenia!

02 September 2013 - 02 Oktober 2013

Voor de 7de keer naar mijn andere leven, Kenia!

01 Januari 2013 - 31 Januari 2013

Nieuwe mijlpaal: Karibu Kiota!

07 Juni 2012 - 04 Juli 2012

Eindelijk ook ontspannen binnen Kenia?

10 December 2011 - 10 Januari 2012

Meer ontdekkingsavonturen in Kenia

10 Mei 2011 - 04 Juni 2011

CRC & Kumbatio... de uitdaging!

21 Mei 2010 - 18 Juni 2010

Yvetteke en het weerzien van CRC en 'mijn' Masai

14 November 2009 - 12 December 2009

Weeshuis Thika en andere avonturen

Landen bezocht: