Tussen de bedrijven door - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu Tussen de bedrijven door - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu

Tussen de bedrijven door

Door: Yvette!

Blijf op de hoogte en volg Yvette

16 Mei 2011 | Kenia, Thika

Hoi allemaal!

Ik zit in het internetcafe tussen de bedrijven door van het afbetalen van schulden. Ik hoop later na de lunch met Nelson en Joseph wat meer tijd te hebben.
Even wat puntjes dan van mijn aankomende reisverslag:

- netbook is handig, maar stiekem kost het veel geld aan netwerkkosten
- alles gaat heel soepel qua zaken doen met elkaar
- mijn schatje Edward heeft malaria
- pasfoto's
- gesprek met man van 80 jaar in matatu
- lunch Cascades
- gesprek over Peninah en Anton
- 4 uur karate
- avondeten met Nelson
- onaangename verrassing van iemand die op haar geld wacht
- kampvuur
- bezoek van familie van Beaty, een van onze bestuursleden
- boardmeeting + tips vrijwilligers
- schrijnend gesprek met David-21 jaar
- afbetalen schulden
- beeldvorming

Even nog wat reacties:
Dinesh: ja, maandag begin ik in Rhoon...
Josette: je zult het niet geloven, maar ik ben het gewoon vergeten!! Maar het kan alsnog...
Margo: ik zal het vragen aan Nelson. Goed dat je me eraan helpt herinneren!
Mayke: het voelt inderdaad weer helemaal goed om hier te zijn!

Jullie lezen het gauw weer!
Kus, Yvette

• 16 Mei 2011 - 10:24

Josette:

Hoi Yvette,
    Mijn zwager Harry werd vorige week 60 jaar. Als verjaardagcadeau wilde hij graag dat iedereen een gift aan een goed doel deed. Dan raad je al welk doel ik heb gekozen he!
    Ook mijn moeder heeft een gift gedaan.
    Zou je je reisverslagen ook naar mijn zwager kunnen sturen? Hij is wel geinteresseerd in de stichting. Het mailadres is: harry@aurora-kaas.com

Groetjes,
    Josette

• 16 Mei 2011 - 10:27

Yvette Boltze:

Hoi Josette!
    Ik zit nog achter de computer, dus ik zet zijn mailadres in de mailinglijst! Wat super weer, zeg!!

Groetjes,
    Yvette

• 16 Mei 2011 - 16:10

Babette:

He Yvetteke,

Hebben we weer niks afgesproken voordat je weg ging :-( Wat zijn we toch altijd slecht daarin, haha
    Anyway, ga je weer volgen de komende weken en daarna spreken we ECHT af om eens naar de Verkadefabriek te gaan :-) Wij zijn net terug van onze vakantie in Spanje, Andalusie, was wel even lekker ontspannen na alle "sores" van de afgelopen tijd.

Liefs
    Babette

• 16 Mei 2011 - 16:53

Mayke:

ik zie de updates wel weer verschijnen...word getriggerd door: onaangename verrassingen......schrijnend gesprek.......je schatje Edward met malaria....(je gaat hopelijk toch wel zorgen voor medicijnen voor hem als je kunt?) en meer....
    Dus lieve schat...als je weer stroom/geld/energie hebt lees ik graag je uitgebreide verslag.

Voor nu een dikke kus en knuffel uit een inmiddels afgekoeld Nederland, Mayke