Een laatste update.... - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu Een laatste update.... - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu

Een laatste update....

Door: Yvette!

Blijf op de hoogte en volg Yvette

19 December 2009 | Kenia, Thika

Zo, ik zit weer een week in Nederland... fysiek dan. Met mijn hoofd en hart zit ik in Thika. Ik hoest nog steeds flink; al bijna 4 weken nu. Maar dat gaat vast over.
Afgelopen week heb ik me vooral bezig gehouden met het ordenen van mijn foto's en video's.... een DRAMA! Het maken van een DVD kost erg, erg veel tijd. Ik ben nu zo'n 20 uur bezig geweest in de afgelopen 2 dagen. Lekker creatief bezig zijn dus! Verder druk bezig met het een plekje geven van de souvenirs en het leren van Kiswahili. Leuke taal, maar zeker ook lastig in het begin.
Dagelijks staat bij mij de Keniaanse muziek aan... En dat bij deze kou! Maar die sneeuw heeft ook wel wat, dus van mij mag het blijven liggen!

Ook heb ik de afgelopen week mijn site bijgewerkt. Alle verhalen gecontroleerd en gecorrigeerd en de juiste foto's erbij geplaatst. Ik heb nu geloof ik 170 foto's op de site staan. Ik wilde ook nog 2 video's erbij plaatsen, maar dat idee heb ik 5 minuten geleden overboord gegooid. Het lukt me gewoon niet! Na zo'n 5 uur proberen op allerlei manieren vind ik het wel best! Nu nog een album maken van mijn site en dan de rest van de foto's nog iets leuks/praktisch meedoen. Het zijn er 800...

In elk geval, voor degene die nog wat na willen lezen of de foto's willen bekijken: ga je gang, want deze website verklaar ik nu als 'afgerond'!

Ik ga nog optimaal gebruik maken van mijn weekend en dan tot volgend jaar!

Kwaheri wazungu!
Yvette x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvette

Hoi! Hartstikke leuk dat je er weer bent! Met jou wil ik graag mijn reisverhalen delen, dus lees ze! En schroom niet om iets terug te schrijven. En mocht je me iets privé willen vertellen, mail me dan: yvettekuh@yahoo.com Als je geld wil doneren ten tijde van mijn aanwezigheid in Kenia voor het nieuwe weeshuis, dan kan dat op rekeningnummer: 46.04.05.527 t.n.v. Y.C. Boltze te 's-Hertogenbosch Wanneer ik er niet ben, kan dat via onze Stichting Kumbatio Nederland. Zie www.kumbatio.org! Tuonane! Yvette

Actief sinds 05 Okt. 2009
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 172283

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 28 April 2014

Heerlijk weer naar mijn 'thuis', Kiota in Kenia!

02 September 2013 - 02 Oktober 2013

Voor de 7de keer naar mijn andere leven, Kenia!

01 Januari 2013 - 31 Januari 2013

Nieuwe mijlpaal: Karibu Kiota!

07 Juni 2012 - 04 Juli 2012

Eindelijk ook ontspannen binnen Kenia?

10 December 2011 - 10 Januari 2012

Meer ontdekkingsavonturen in Kenia

10 Mei 2011 - 04 Juni 2011

CRC & Kumbatio... de uitdaging!

21 Mei 2010 - 18 Juni 2010

Yvetteke en het weerzien van CRC en 'mijn' Masai

14 November 2009 - 12 December 2009

Weeshuis Thika en andere avonturen

Landen bezocht: