Een laatste update.... - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu Een laatste update.... - Reisverslag uit Thika, Kenia van Yvette Boltze - WaarBenJij.nu

Een laatste update....

Door: Yvette!

Blijf op de hoogte en volg Yvette

19 December 2009 | Kenia, Thika

Zo, ik zit weer een week in Nederland... fysiek dan. Met mijn hoofd en hart zit ik in Thika. Ik hoest nog steeds flink; al bijna 4 weken nu. Maar dat gaat vast over.
Afgelopen week heb ik me vooral bezig gehouden met het ordenen van mijn foto's en video's.... een DRAMA! Het maken van een DVD kost erg, erg veel tijd. Ik ben nu zo'n 20 uur bezig geweest in de afgelopen 2 dagen. Lekker creatief bezig zijn dus! Verder druk bezig met het een plekje geven van de souvenirs en het leren van Kiswahili. Leuke taal, maar zeker ook lastig in het begin.
Dagelijks staat bij mij de Keniaanse muziek aan... En dat bij deze kou! Maar die sneeuw heeft ook wel wat, dus van mij mag het blijven liggen!

Ook heb ik de afgelopen week mijn site bijgewerkt. Alle verhalen gecontroleerd en gecorrigeerd en de juiste foto's erbij geplaatst. Ik heb nu geloof ik 170 foto's op de site staan. Ik wilde ook nog 2 video's erbij plaatsen, maar dat idee heb ik 5 minuten geleden overboord gegooid. Het lukt me gewoon niet! Na zo'n 5 uur proberen op allerlei manieren vind ik het wel best! Nu nog een album maken van mijn site en dan de rest van de foto's nog iets leuks/praktisch meedoen. Het zijn er 800...

In elk geval, voor degene die nog wat na willen lezen of de foto's willen bekijken: ga je gang, want deze website verklaar ik nu als 'afgerond'!

Ik ga nog optimaal gebruik maken van mijn weekend en dan tot volgend jaar!

Kwaheri wazungu!
Yvette x